Klienci o nas:

Opinie otrzymujemy drogą mailową, po otrzymaniu produktu bądź usługi.

„Uczestniczyłam w warsztatach prowadzonych przez Panią Martę. Bardzo wartościowe treści, do tego przekazane w przystępny sposób. Wyniosłam bardzo dużo i przede wszystkim zupełnie inaczej spojrzałam na moje dziecko – lepiej je zrozumiałam, co zaowocowało poprawą relacji. 

Byłam również na 2 spotkaniach, by poradzić się w temacie trudności mojego syna. Pani Marta rozjaśniła nam skąd biorą się pewne zachowania i jak wspierać syna. Rady bardzo nam pomogły i efekty obserwujemy codziennie.

Przesympatyczna atmosfera i bardzo przyjemny przytulny gabinet. Czułam się zaopiekowana i wysłuchana.

Dziękuję za pomoc i wsparcie!”

Uczestniczka warsztatów i konsultacji wychowawczych Ewa Baran

„Ola to przede wszystkim wspaniały człowiek. W kontakcie z nią każdy może poczuć się zaopiekowany i ważny. Słucha z uważnością i zaangażowaniem i nigdy nie zostawia w potrzebie. Ma ogromną wiedzę i doświadczenie, którym chętnie się dzieli z innymi. Jednocześnie ciągle się rozwija, poszukuje, zadaje wnikliwe pytania. Każda rozmowa z Olą pozwala na zajrzenie w głąb siebie, poszerza perspektywę i daje inspirację do działania.”

„Marta – jej imponująca wiedza, którą nieustannie wręcz pochłania połączona z doświadczeniem i niekończącą się chęcią rozwoju osobistego urzekły mnie już na pierwszym z nią spotkaniu. To były warsztaty dla rodziców bazujące na porozumieniu bez przemocy, na których praktyczna wiedza przepleciona była najnowszymi badaniami naukowymi wraz z silną podstawą merytoryczną płynąca z kilkunastu cytowanych książek. Jej sposób prezentowania tej mieszanki dał mi wartościowe narzędzia do pracy w domu z dzieckiem, która staje się przygodą, a nie listą „to do”. Po opisywanym warsztacie prowadzonym przez Martę do domu wzięłam dla siebie coś jeszcze: pomysł na edukację przedszkolną dla mojego syna. Od wielu miesięcy, gdy zbliżał się czas posłania go do placówki skrupulatnie przyglądałam się mocno (miałam taką możliwość z racji wykonywanego zawodu) wewnętrznej pracy tego typu placówek oświatowych. Nigdzie jednak nie znalazłam do tego czasu pełnego empatii miejsca, w którym syn mógłby funkcjonować w komunikacji bez przemocy, w bliskości z opiekunami na te kilka godzin dziennie spędzanych poza domem w tak ważnym etapie swojego życia. Gdy Marta mówiła na warsztacie, jak w założonym przez nią przedszkolu prowadzi się dialog z dziećmi, jak się na nie patrzy: bez oceny, z szacunkiem pomyślałam: albo to tak dobre przygotowanie przykładów na warsztaty albo to tak bardzo poszukiwane przez mnie miejsce na mapie gdyńskich placówek przedszkolnych. Po 4 latach syna w Empatii – alternatywnym punkcie przedszkolnym Marty stwierdzam, że to najlepsze miejsce, do którego mógł trafić.”

Anna Chojnowska, uczestniczka warsztatów, mama przedszkolaka z Empatii

“Pani Ola jest bardzo ciepłą i otwartą osobą, zawsze pełną energii i uśmiechu. Słucha z wielką uważnością. W każdej sytuacji dostrzega drugiego człowieka. Cechuje ją gotowość do działania i nieustępliwość w dążeniu do rozwiązania.”

Wojciech Suryn

W ubiegłym roku szkolnym nasza placówka miała przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez panią psycholog Martę Jagodzińską. Szkolenie miało charakter kilku spotkań i należało do tych, które docenia się wyjątkowo z uwagi na wiele aspektów. Jednym z nich jest podejście i zaangażowanie osoby prowadząjącej. Pani Marta to kobieta z pasją, oddana swojej pracy i posiadająca ogromną wiedzę teoretyczną. Tą wiedzę łączy z praktyką, którą czerpie prowadząc swój punkt przedszkolny, czym dodatkowo budzi zaufanie. Podczas spotkań odwołuje się do swoich własnych doświadczeń, a także angażuje uczestników do dzielenia się swoimi przeżyciami. Potrafi wysłuchać i tak pokierować rozmowę, by rozmówca samodzielnie doszedł do pewnych wniosków i znalazł możliwe rozwiązanie na dany problem. Pani Marta stosuje techniki, które idealnie obrazują w jaki sposób nauczyciel może wspierać dzieci w ich rozwoju, a także jak radzić sobie z różnymi trudnościami pozostając przy tym empatycznym i wspierającym wychowawcą. Dzięki różnym zadaniom, które były nieodłącznym elementem spotkań, skutecznie tłumaczy jak wzmacniać i rozwijać poczucie własnej wartości u dziecka. Co najistotniejsze, po każdym spotkaniu z Panią Martą uczestnicy wychodzili z głową otwartą na różnorodne metody pracy, pełni nowych pomysłów i zapału do działania oraz skorzy do samodzielnego poszukiwania rozwiązań na pojawiające się trudności.

Kadra Przedszkola nr 53 w Gdyni dziękuje za możliwość wzięcia udziału w szkoleniu i poleca wszystkim innym do skorzystania z oferty szkoleniowej Pani Marty Jagodzińskiej.”

Kadra Przedszkola nr 53 w Gdyni

“Współpracuję z Panią Aleksandrą Kuberską od ponad 3 lat. Był to okres, który nieraz nas zaskoczył, jednocześnie dzięki wsparciu i zaangażowaniu Pani Oli udało nam się go wspólnie przetrwać i wzbogacić nasz warsztat zawodowy. 

Pani Ola zawsze ambitnie i w pełni profesjonalnie realizowała swoje zadania. Terminowość nie jest jej obca 😊

Charyzma i pomysłowość Pani Aleksandry obfitowała w liczne atrakcyjnie, nieprzewidywalne i zaskakujące projekty, które wzbudzały ogromne zainteresowanie wśród pracowników i naszych klientów. 

Panią Aleksandrę cenię za wiedzę jaką posiada, ambicję w dążeniu do określonego celu  i ciągłą chęć rozwoju i sięgania wyżej.

Najważniejszą wartością jaką obdarzyła mnie Pani Ola jest zaufanie. To dzięki niemu mogłam rozwinąć skrzydła, mieć przestrzeń do wspólnej pracy oraz czuć codziennie zaangażowanie i sens wykonywanej pracy.  

Uważam, że powyższe wartości i odpowiedzialny stosunek Pani Aleksandry do powierzonych obowiązków stanowi definicję udanej współpracy opierającej się na wzajemnym szacunku i zaufaniu.”

’Współpraca z Panią Dyrektor Aleksandrą Kuberską to doświadczenie, które ma wpływ na późniejszą trudność w akceptacji osób kierujących placówkami edukacyjno-wychowawczymi. Zawsze otwarta na rozmowę i chętna wysłuchać, ukierunkowana na rozwiązanie problemu.

Nie rezygnuje przy tym z własnych zasad, które stanowią trzon jej działania . Ta konsekwencja pozwala na nadanie charakteru całej działalności placówki i obranie jednolitej misji a jednocześnie pozwala na ukierunkowanie kadry i daje jej oparcie w chwilach wyzwań. Rozumie odpowiedzialność i zakres zadań płynący stanowiska, na którym funkcjonuje i odważnie konfrontuje się nawet z trudnymi rozmówcami. Nie ucieka od problemu ale nawet agresja Klienta nie sprawia, że rezygnuje z własnych granic. Potrafi zarówno być konsekwentnym managerem, jak i budować ciepłą, niemal domową atmosferę, przez co kreuje zarówno współpracę wewnątrz personelu, jak i tworzy szacunek i wdzięczność w relacji kadra-Klient.”

’eMOCje mają MOC’ to fascynujący projekt, który pokazuje jak przeformułować dotychczasowe stereotypowe widzenie emocji w życiu dzieci.

W naszej koncepcji skupiamy się na adaptacyjnej funkcji emocji.